Najtańsze w historii Volvo S60
- crategus
- VO
- Posty: 191
- Rejestracja: 2008-05-09, 10:17
- VOLVO: V70 MR'01
- Silnik: D5252T
- KW/KM/NM: 103/140/290
- Rok: 2000
- Był na spocie: 3
- Średnie spalanie: 7
- Przebieg: 190000
- Lokalizacja: Katowice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Najtańsze w historii Volvo S60
Pozdrawiam,
Bartek
Bartek
- arekM
- Przyjaciele
- Posty: 207
- Rejestracja: 2007-01-10, 20:25
- Imię: Arek
- VOLVO: XC60'17/XC70'15
- Silnik: 2.0/2.4
- KW/KM/NM: 163/215
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Wrocław
- Status: Offline
Re: Najtańsze w historii Volvo S60
Ciekaw jestem jak w nowych autach volvo "oszczędza". Widze jaka jest roznica w Esce mającej 3 lata a takiej co miała ich 8. Oczywiscie na korzysc tej starszejcrategus pisze:http://moto.onet.pl/1499400,2254,artykul.html
PozdrawiAM!
- Don MARIO
- Przyjaciele
- Posty: 934
- Rejestracja: 2007-06-11, 20:51
- VOLVO: V50 SUMMUM
- Silnik: D4204T 2.0 D
- KW/KM/NM: 100/136/320
- Rok: 2007
- Był na spocie: 4
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Najtańsze w historii Volvo S60
Może nie jest to kwestia oszczędności , myślę że technologia w którą wyposażone sa volva nie wskazuje na oszczędność , aczkolwiek daje się odnieść wrażenie że użyte materiały lat 10 temu są zgoła odmienne jak uzyte w dniu dzisiejszym, ale dalej skłaniam siie raczej ku tej wersji że technologie sie zmieniają i przede wszystkim Właściciele. Ford najeżdża na Volvo ze przynoszą straty , i myśli o sprzedaniu marki. Lat 10 wstecz volvo nie musiało sie martwic że musi fordowi odpalać dolę. Ot taka krótka refleksja
VOLVO PROSTSZA STRONA ŻYCIA
EX: VOLVO V40 1.9TD 1997rok
EX: VOLVO V50 2.0 D 2007rok
EX: VOLVO V70 2.5 TDI 1997rok
EX: VOLVO V40 1.9TD 1997rok
EX: VOLVO V50 2.0 D 2007rok
EX: VOLVO V70 2.5 TDI 1997rok
- gonia
- Miss Volvo
- Posty: 316
- Rejestracja: 2007-01-17, 09:27
- VOLVO: blondynkowoz ;)
- Silnik: 4.0d
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: volvolandia
- Status: Offline
Re: Najtańsze w historii Volvo S60
Ale przecież te obniżki nie wynikają z żadnej oszczędności ani zmian w modelu - tylko z różnic w wartości waluty. Podobne chwyty stosuje teraz Toyota (reklama w TV).
Tak naprawdę ceny stały w miejscu o dłuższego czasu, a złotówka (sztucznie czy też nie) ciągle się umacniała.
Zapewniam Was, że ta obniżka i tak jest niewspółmierna do tego co juz zarobili
Tak naprawdę ceny stały w miejscu o dłuższego czasu, a złotówka (sztucznie czy też nie) ciągle się umacniała.
Zapewniam Was, że ta obniżka i tak jest niewspółmierna do tego co juz zarobili
nigdy nie prowadź szybciej niż twój anioł stróż może latać
-
- VOLVO
- Posty: 1226
- Rejestracja: 2007-08-24, 08:57
- Imię: A
- VOLVO: V70
- Silnik: D3
- Rok: 2011
- Status: Offline
Re: Najtańsze w historii Volvo S60
Lexus IS też już tańszy o 18.000 PLN - teraz ma ceny jak w Niemczech.
S60 to wieloletni model, więc i tak cena musi spadać.
Dlatego łatwiej podjąć właściwą decyzję - S40 czy S60
S60 to wieloletni model, więc i tak cena musi spadać.
Dlatego łatwiej podjąć właściwą decyzję - S40 czy S60
- rochita
- V
- Posty: 45
- Rejestracja: 2008-04-16, 23:50
- VOLVO: 460
- Silnik: B18FP
- KW/KM/NM: 75/102/142
- Rok: 1993
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
Re: Najtańsze w historii Volvo S60
ciekawe ilu nabywców powiedzmy volvo 240 /sprzedano ponad 2,8 mln egzemplarzy tego modelu - źr. auto świat/ kupiło by podobny nowy - czy skończyło by się marnie jak u innych odgrzewanych legend
tylko niemcy przesiedli się z garbusów na golfy b o i m z r o b i l i l e p s z e a u t o
o d p o p r z e d n i e g o
a tu trzeba się będzie niedługo z żółtymi tablicami bujać auuuu
tylko niemcy przesiedli się z garbusów na golfy b o i m z r o b i l i l e p s z e a u t o
o d p o p r z e d n i e g o
a tu trzeba się będzie niedługo z żółtymi tablicami bujać auuuu
460 B18FP 1993
745 B230F 1988
745 B230F 1988
- ayrsen
- Przyjaciele
- Posty: 1747
- Rejestracja: 2008-02-28, 04:39
- Imię: ayrsen
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.5T AWD GT
- KW/KM/NM: 188/255/405
- Rok: 0
- Był na spocie: 12
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Polska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Najtańsze w historii Volvo S60
Ciekawa obserwacja - może napisz coś więcej - czy masz na myśli spasowanie plastików, jakość materiałów na siedzeniach czy może jeszcze coś innego. Ja miałem/mam z bliska do czynienia z dwiema S60, właśnie 3 letnimi, z przebiegami sporo ponad 100 tys. km. I w żadnym w egzemplarzy nie było/ma mowy o słabej jakości wykonania.arekM pisze:Ciekaw jestem jak w nowych autach volvo "oszczędza". Widze jaka jest roznica w Esce mającej 3 lata a takiej co miała ich 8. Oczywiscie na korzysc tej starszej
MARIO - uważasz, że materiały w Volvo w XXI w. są gorsze od tych, które były stosowane w XX w.? Na "chłopski rozum" wydaje mi sie to nie możliwe.Don MARIO pisze:Może nie jest to kwestia oszczędności , myślę że technologia w którą wyposażone sa volva nie wskazuje na oszczędność , aczkolwiek daje się odnieść wrażenie że użyte materiały lat 10 temu są zgoła odmienne jak uzyte w dniu dzisiejszym
Tutaj masz rację.Don MARIO pisze:Ford najeżdża na Volvo ze przynoszą straty , i myśli o sprzedaniu marki. Lat 10 wstecz volvo nie musiało sie martwic że musi fordowi odpalać dolę. Ot taka krótka refleksja
gonia podaje dokładną diagnozę obecnego stanu rzeczy. A same ceny mogłyby spaść znacznie niżej - szczegóły podsumowania obniżek u poszczególnych dealer'ów np w dziesiejszej Gazecie Prawnej. I nie zapominajmy o najwazniejszym - podane ceny to ceny wyjściowe.gonia pisze:Ale przecież te obniżki nie wynikają z żadnej oszczędności ani zmian w modelu - tylko z różnic w wartości waluty. Podobne chwyty stosuje teraz Toyota (reklama w TV).
Tak naprawdę ceny stały w miejscu o dłuższego czasu, a złotówka (sztucznie czy też nie) ciągle się umacniała.
Zapewniam Was, że ta obniżka i tak jest niewspółmierna do tego co juz zarobili
S60 2.5T AWD GT | BSR Stage 2 | Eibach PRO-KIT & 10mm spacers | iPd Anti-Sway Bars - HD Links - Adjustable Rear Toe Rods - Rear Camber Bushing Kit - Rear Chassis Brace | S60R Brembo - Gauges - Steering Wheel - Door Sills - Rear Lip & Valance - 18" Pegasus | Garmin RTI
- gonia
- Miss Volvo
- Posty: 316
- Rejestracja: 2007-01-17, 09:27
- VOLVO: blondynkowoz ;)
- Silnik: 4.0d
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: volvolandia
- Status: Offline
Re: Najtańsze w historii Volvo S60
I przyznam się, że tego zupełnie nie rozumiem. Volvo bardzo chętnie obniża ceny katalogowe. Ja na każdym dostawałam po około 9% upustu... czyli co? Sztucznie utrzymuję wysoką cenę katalogową? W Lexusie i w Audi nie było mowy o takich "promocjach".ayrsen pisze:I nie zapominajmy o najwazniejszym - podane ceny to ceny wyjściowe.
nigdy nie prowadź szybciej niż twój anioł stróż może latać
- ayrsen
- Przyjaciele
- Posty: 1747
- Rejestracja: 2008-02-28, 04:39
- Imię: ayrsen
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.5T AWD GT
- KW/KM/NM: 188/255/405
- Rok: 0
- Był na spocie: 12
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Polska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Najtańsze w historii Volvo S60
Poniekąd jest to związane z "osobowością nabywcy"...gonia pisze:I przyznam się, że tego zupełnie nie rozumiem. Volvo bardzo chętnie obniża ceny katalogowe.
Choć nie wszędzie jest to możliwe - tak jak napisałeś:
jest to bardzo trudne - tzn "gadżetów" można dostać bardzo dużo, darmowe przeglądy, obsługe serwisową przez pewien okres - owszem - ale cena na fakturze jest "świąta"gonia pisze:W Lexusie
S60 2.5T AWD GT | BSR Stage 2 | Eibach PRO-KIT & 10mm spacers | iPd Anti-Sway Bars - HD Links - Adjustable Rear Toe Rods - Rear Camber Bushing Kit - Rear Chassis Brace | S60R Brembo - Gauges - Steering Wheel - Door Sills - Rear Lip & Valance - 18" Pegasus | Garmin RTI
- arekM
- Przyjaciele
- Posty: 207
- Rejestracja: 2007-01-10, 20:25
- Imię: Arek
- VOLVO: XC60'17/XC70'15
- Silnik: 2.0/2.4
- KW/KM/NM: 163/215
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Wrocław
- Status: Offline
Re: Najtańsze w historii Volvo S60
"Gorsza" nie oznacza "słaba" ...ayrsen pisze:Ciekawa obserwacja - może napisz coś więcej - czy masz na myśli spasowanie plastików, jakość materiałów na siedzeniach czy może jeszcze coś innego. Ja miałem/mam z bliska do czynienia z dwiema S60, właśnie 3 letnimi, z przebiegami sporo ponad 100 tys. km. I w żadnym w egzemplarzy nie było/ma mowy o słabej jakości wykonania.arekM pisze:Ciekaw jestem jak w nowych autach volvo "oszczędza". Widze jaka jest roznica w Esce mającej 3 lata a takiej co miała ich 8. Oczywiscie na korzysc tej starszej
Porównuje S60 T5 2000 rok i S60 D5 2005 (wszystkie punkty na korzyść T5):
- jakość użytych plastików w środku
- jakość użytych zaczepów w nadkolach/bagażniku/tapicerki drzwi
- wykonanie klapy zasłaniającej zapas
- dojazdówka w D5 kontra pelnowymiarowe koło zapasowe w T5 (czyżby oszczedność?)
- wykonanie zawiasów schowka
- spasowanie tapicerki drzwi (wszystkich 4) , spasowanie obicia bagażnika, nadkoli
- jakość oryginalnych dywaników
- zamek maski: w kilku rocznikach 2005 jakie oglądałem maska zamykala sie identycznie. Trzeba było klape puścić z wyższej wysokości niz w T5 z 2000 roku. Niby pierdoła, ale ja sie czepiam nawet takich szczegółów
- teleskopy tylnej klapy.
- jakość obicia dachu
Widziałem kilka sztuk D5 2005 ok - i czesc punktów, ktore zauwazylem w czasie ogledzin sie pokrywa. i teraz UWAGA!! To wcale nie znaczy ze rocznik 2005 jest tandetny. Wręcz przeciwnie Nadal jakosc wykonania bije na łeb to co widziałem w S40 MKII czy innych autach jakimi jezdzilem/jakie probowałem w czasie poszukiwań. Tyle ze widac roznice. A uwierzcie mi ze ja w tym temacie potrafie byc upierdliwy ... Nie zmienia to też faktu ze ja ze swojego wyboru/zakupu jestem cholernie zadowolony
Szczerze mowiac gdybym znalazł jakis rocznik 2000/2001 z silnikiem D5 i stanem technicznym/wizualnym takim jak to co mam teraz to moglbym za niego zaplacic nawet tyle co za rok 2005 Tyle że wiem to dopiero teraz ...
PozdrawiAM!
- ayrsen
- Przyjaciele
- Posty: 1747
- Rejestracja: 2008-02-28, 04:39
- Imię: ayrsen
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.5T AWD GT
- KW/KM/NM: 188/255/405
- Rok: 0
- Był na spocie: 12
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Polska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Najtańsze w historii Volvo S60
arekM - powyższe wiele wyjaśnia. I faktycznie - masz w tym zakresie porównanie - choć to zastanawiające, żeby producent podczas cyklu produkcyjnego cokolwiek pogorszył. Zazwyczaj działa to w odwrotną stronę, czyli wraz z upływem lat i dopracowywaniem wczesniejszych niedociagnięć jakość produktu ulega poprawie.arekM pisze:"Gorsza" nie oznacza "słaba" ...
(...)
To wcale nie znaczy ze rocznik 2005 jest tandetny. Wręcz przeciwnie
S60 2.5T AWD GT | BSR Stage 2 | Eibach PRO-KIT & 10mm spacers | iPd Anti-Sway Bars - HD Links - Adjustable Rear Toe Rods - Rear Camber Bushing Kit - Rear Chassis Brace | S60R Brembo - Gauges - Steering Wheel - Door Sills - Rear Lip & Valance - 18" Pegasus | Garmin RTI
- crategus
- VO
- Posty: 191
- Rejestracja: 2008-05-09, 10:17
- VOLVO: V70 MR'01
- Silnik: D5252T
- KW/KM/NM: 103/140/290
- Rok: 2000
- Był na spocie: 3
- Średnie spalanie: 7
- Przebieg: 190000
- Lokalizacja: Katowice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Najtańsze w historii Volvo S60
ayrsen, na wielu przykładach (także z innych branż) można by właśnie pokazać, że księgowi z biegiem czasu są coraz bardziej rygorystyczni Mam wrażenie, że kiedys się tak nie cięło kosztów
Pozdrawiam,
Bartek
Bartek